Din Coach på nätet!

Salesman

Respektera Kunden! + Bonus Vad vill mediabyrån hålla hemligt för dig som kund!

Respektera kunden + Bonus inlägg

Idag ska vi som vanligt börja med försäljning som vanligt.
Många sälj ansvariga kommer riva sig i håret pågrund av detta inlägg men jag har helt enkelt sett detta funka
så varför inte?
Respektera dina kunder! Säger dom att dom inte har tid så acceptera detta!
Istället för att tränga dig på och bli jobbig för kunden så låt kunden välja mellan två dagar och två tider.
TEX Ok då ska jag självklart itne störa dig när passar det dig bäst att jag ringer tillbaka?
Måndag  eller Tisdag? Förmidag eller eftermidag?.

På detta sett så går du inte din kund på närverna och kunden kommer att ha mera acceptans emot dig när du
återkommer till kunden! Testa!
.

Vad vill Mediabyrån inte att du ska veta som kund?

Det som många (Självklart inte alla Mediabyrårer) Gör är att dom låter dig betala en liten summa för marknadsföringen sedan lägger dom din marknadsförings budget på
vissa förutbestämda källor och får därmed såkallad "Kickback"
"kickback" innebär att Företaget för en viss summa tillbaka från det som dom lägger ner
på det specefika företaget därav kan kostnaderna bli väldigt höga på enstaka ställen.
Jag säger absolut inte att Mediabyrå är en dålig sak! men du gör gott i att hålla koll på din Mp
och fundera en extra gång om dom jobbar för dig eller sig själva.

 

 

Med vänligen hälsning

 

Salesman89

 

3 Apr 2013

Denna hemsida är byggd med N.nu - prova gratis du med.(info & kontakt)